Visit my photography website:

Visit my photography website: www.annagrovephotography.com

Saturday, November 7, 2015

Magyarorszagi nyaralas suritve

Az elso par nap Balcsi utan Budapest es kornyeken voltam. Most nem mentem annyi fele mint tavaly, de igy is jo volt.

Szalonnazast persze nem lehetett kihagyni! Jo volt nosztalgiazni picit. Sult hagyma, csorgatott kenyer, kolbi nyamm!






Szentendrere egy kis speedboat-tal mentunk! Baratnomek fiuknak adtak szulinapi ajandekba az utat es meghivtak engem is. Nagyon jo volt.





 A romkocsmakat sem hagytam ki persze... A Szimpla elott is kidoboemberek szepen bepozoltak a kephez. A vicces az egeszben az, hogy akkor nem is vettem eszre mert a jobb oldalon ulo italozo fickora koncentraltam. Amikor editaltam a kepet akkor lattam hogy ja, ezek meg be is alltak ott nekem :)


Meg ketto romkocsmas 'csendelet':




 Es a Zsinagoganal lyukadtam ki...



De jartam a Vajdahunyad Varban, a Bazilikaban, es a Budai var alatt levo, szepen felujitott Varkerti Bazarsoron is.








Unokahugom szivesen pozolt a kameranak :-)

11 eves, folyekonyan beszel magyarul es nemetul, valamennyire oroszul es angolul, illetve majd most tanul spanyolul. Nagyon jol el lehet vele beszelgetni, okos es szep is :-)




 Sajnos a unokaocsem nem engedte fotoztatni magat.... nem is ertem :-)

Nem maradhat ki soha a nagyon finom kurtoskalacs, gesztenyepure, babgulyas, es Turo Rudi sem! Par kep csak hogy csorogjon a nyalatok :-)








 Na es a TRABI :-)




7 comments:

  1. Sziasztok. Imádni fogom, hogy bizonyságot teszek veled. Néhány hónappal ezelőtt az emberem egy másik hölgyért hagyott el engem. Nagyon szeretem őt, és én csak öngyilkosságra gondoltam. Többféleképpen próbáltam, de egyik sem működött. Úgy döntöttem, hogy online olvastam és olvastam a varázslatokról és a varázslatokról. Próbáltam, sok pénzt vesztettem, de ugyanaz az eredmény. Majdnem feladtam, amíg egy olyan varázslóval találkoztam, amely meggyőzött a sikerről, és elolvastam az emberek hozzászólásait az ő honlapján. Szkeptikus voltam, amikor kapcsolatba léptem vele, mert sok pénzt vesztettem el. Két hetes varázslás közben az emberem hazatért hozzám ... Most az emberem nagyon tanult és jobban szeret. Most 2 hónapos vagyok, és örülök, hogy visszatértem az életembe. Azt tanácsolnám, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógondlóval, aki második esélyt adott nekem a boldogságra és a szerelemre, próbáltam néhány varázslatot, és egyik sem működött. Ha valaki segít visszahozni a szeretetét, és elvezeti Önt az életmegoldások keresésében, az ő. Vegye fel közvetlenül a -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com e-mail címet ...... Whatsapp-ot is felhívhatja a +2349083639501 telefonszámra. Áldottnak lenni.

    ReplyDelete
  2. عمليات نحت الجسم في تركيا
    أظهرت تجارب عمليات نحت الجسم في تركيا أن عيادات التجميل في تركيا اسطنبول هي الأبرز من حيث الجودة وأن أسعار عمليات التجميل في تركيا
    عمليات نحت الجسم في تركيا

    عمليات نحت الجسم في تركيا
    منخفضة جدًا مقارنة بالدول الأخرى التي تتخصص في عمليات التجميل.عمليات نحت الجسم في تركيا
    أظهرت تجارب عمليات نحت الجسم في تركيا أن عيادات التجميل في تركيا اسطنبول هي الأبرز من حيث الجودة وأن أسعار عمليات التجميل في تركيا
    عمليات نحت الجسم في تركيا

    عمليات نحت الجسم في تركيا
    منخفضة جدًا مقارنة بالدول الأخرى التي تتخصص في عمليات التجميل.

    ReplyDelete
  3. Szia,
    Legális kölcsönt keres?
    Megtagadták a bankjai?
    Ilyen vagy olyan okból pénzre van szüksége.
    Őszinte vagy és őszinte
    Hitelre van szüksége adósságai, számlái, ill
    projektet végrehajtani?
    Mindig van lehetőséged.
    Ami még aggasztóbb, 5000 eurótól kínálunk hiteleket,
    gyors és megbízható, évi 3%-os kamattal. Mi vagyunk
    megbízható
    Ha felkeltettük érdeklődését, ne habozzon közvetlenül kapcsolatba lépni velünk.
    mail: marcdupon18@gmail.com

    ReplyDelete